allt klart

Acke fick vila idag. men var dit och fixade allt åt både June och Acke i alla fall. snälla som dom är så gick det riktigt fort! dom hade vart riktigt snälla med att inte stöka ner så det var omtänksamt. x)

och nu är allt på plats igen, jag har haft en sån här typ ''livrädd period'' jag har nästan skakat utav rädsla och inte kunna slita tanken från vad som hade kunnat hänt. tänker inte säga vad som har hänt här, men det är riktigt allvarligt. inte alla som känner sån rädsla alltså.. speciellt inte i den här åldern bara! det handlar inte om Acke, utan om min framtid.

men nu är alla bitar på plats igen och jag tror att det är lugnt!

-bilder funkar inte..

Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0