Dagens ridpass

Red ut en sväng till en åker, tog typ 20 minuter så han var nästan helt igång skrittad när jag kom dit (för er nya så mååååste jag skritta 30 minuter)  sen red jag på en åker, han kändes väldigt fin, han blev sjukt mjuk redan i början!
lite stark och hård var han, men jag rider utan nosgrimma på vanligt bett, gjort i flera veckor nu.. haha.
men då gapar han mest och drar ned huvudet, men ska rida med fullcheck-bettet nu och nosgrimma så blir det bra :)

racade lite med han och det tyckte han var kul.
imorgon så ska jag hoppa lite i gräshagen - även lite högre hinder, mellan 1 m & 1,05 .  och min syster eller mamma har lovat att filma! i alla fall om vädret tillåter.

så förvänta er en gooo filmsnutt imorgon :)




Kommentarer
Postat av: molly (:

fin blogg (:

2011-04-20 @ 09:56:02
URL: http://ponnysnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0