don't stop, don't change stay beautiful

randomrubrik.

Ska till stallet ganska sent idag, ska rida till sorf's paddock (som jag sagt 7 gånger typ). Lite dressyr/slappt, imorgon blir det dressyr i ridhuset. Förresten, måste faktiskt fråga om lite hjälp!

Jag vet inte om det är mugg eller skav Brolle har fått. För han fick skav från sina gummiboots, ganska mycket på vänster fram. Alltså det blev liksom ett sår/sårskorpa osv, men det ser lite ut som mugg också, fast jag vet inte. Kan ta ett kort och visa! För jag är inte sjukdoms-expert, och när man söker på google så får man ju bara fram skräckexempel.

liknar lite det här, fast absolut inte så där mycket. och inte såren, utan bara själva skorpan


resten av det jag får upp på google ser ut såhär typ, och så ser det inte ut på Brolle!



Kommentarer
Postat av: emmy larsson

testa sådan där hästsalva eller vad den nu heter. det är en svart burk med vitt lock. smeta på ett tjockt lager och vänta några dagar, då kanske det bara är ett sår och inte någon sjukdom. jag är ingen sjukdoms-expert, men salvan funkar mot det mesta. haha :)

2011-04-14 @ 21:27:17
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0