förlåt x100

Det är jobbigt att blogga med en hand och ni får ursäkta mina stavfel som kommer lite här pch var! Jag ska till stallet ikväll, ska nog rida lite.. Pappa kommer nog inte vilja låta mig göra det men jag vill bara skritta lite. Åh, längtar tills jag kan galoppera över åkrar, hoppa diken och allt. Och jag och Brolle som hade börjat med sjuukt fina galoppfattningar från skritt! Han kommer typ tappa alla muskler, precis när dom kommit liksom.. Åh, måste hitta någon som verkligen kan rida honom i rätt form och allt. Annars får vi börja om från ruta 1.



btw, tur att stina bloggar bra, för jag kommer nog inte vara så jätteduktig på de just nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

varför ber du inte matilda björkström :)?

2011-04-19 @ 17:43:12
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0