Hemma

He-rr-eg-ud. Red i två timmar, ja ni hörde rätt, två!!! haha, "hoppade" lite, blev typ en studs på 15cm och ett kryss på 30 ;) ooh, här snackar vi alltså! Först red jag ut, det gick bra, han blev lite stressad men det var nog för att Tin-Tin var det. Gick ganska bra idag, tränade på galoppfattningar från skritt och det gick jättebra.

Förresten, jag älskar dina kommentarer hahah sofie "Men dom får väll skylla sig själva om jag ska bli sämst på att rida!" :D Nu ska jag ta de lugnt ett tag, imorgon ska jag rida till sorf's paddock!

Kolla vad hans högra näsborre är svullen :( vet inte vad han gjort



Kommentarer
Postat av: s

Haha!!

Vilken fin näsborre <333333 btw..



seeeyyaaaaa there! ;)

2011-04-13 @ 21:05:01
URL: http://crystalllight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0