Hiss & Diss




"Ordentliga" ryttare. Menar typ, såna som inte flängrider hela tiden, finns en i stallet som aldrig rider seriöst eller vad man ska säga. Visst om man är 5 år men från 10 och uppåt tycker jag att man ska kunna rida lite seriöst ibland iallafall och inte bara flänga!
Glada hästen i spiltan. Min favorit ridsportbutik, typ. Dom har snygg butik, inte stökig eller så, många schabrak, trevlig personal, ett stort urval helt enkelt med trevlig personal!


Hööks. Eller, alltså jag brukar köpa schabrak/träns nån gång ibland och tränsen gillar jag! Men så jävla tråkigt att dom gör kopior osv, fast en del kopior blir ju fina! Men jag tycker inte personalen är särskilt trevlig, och sen en del saker är lite väl tråkiga!
Dyón chaps. Ni vet dom brun/svarta? Jag tycker inte dom är så snygga, sen är dom ju dyra, tycker Dyón förövrigt har sjuuukt dyra priser, men även väldigt snygga saker oftast!


Kommentarer
Postat av: JonnaNS [FOTO&HÄSTAR]

Vad är det för fel med att flängrida? :)

2011-04-14 @ 13:53:58
URL: http://jonnans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0