Lovar att inte blogga mer idag efter det här!

Bloggar jag läser:

Johanna Grant's blogg [HÄR]
Lisa Ågren & Andrea Olsson's blogg [HÄR]
Linn Strelin's blogg [HÄR]
Johanna Torudd's blogg [HÄR]
Pontus Lidsell's blogg [HÄR]
Linn Olsson & Sofia Genne's blogg [HÄR]
Isabella Nilsson's blogg [HÄR]

typ dom, sen läser jag andra bloggar ibland, typ som dressyrmupparna. FAST HATAAR DOM. haha.
Sen typ kissies, kenzas, paows, isabelles m.m
Kanske ovärt att länka dom där bloggarna som jag länkade, eftersom dom är "stora" men alltså tänkte någon kanske inte vet vad deras bloggar heter. Sen valde jag att inte skriva upp de minsta bloggarna, då dem flesta suger, jag läser dem bara för att det är någon jag känner. Haha okej dom kanske inte suger men dom får haffa egna läsare!

bjuder på en bild på min fula travare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0