ojdåå

oj, varit fullt upp hela dagen även fast jag inte gjort något! inte ens ridit. :o
haha, men har vart sneler och vart med min syster lite, faktist så har vi inte tjaffsat en enda gång idag! de ni.. ;)
i alla fall så var hon med mig till stallet och städade mitt skåp lite medans jag mockade och allt sånt.

Ackeli fick vila tycker jag. men myste med honom i hagen istället, världensbästa gick inte ens iväg ?! han gick efter mig i hagen och jag hade inte ens nå gotti till han. så vi myste lite och nu sitter jag här..

imorgon så drar jag nog till v-ås så då blir det inte heller så mycket uppdatering, men jag hoppas ni överlever. :)

-bilder funkar inte, kan förklara varför en annan gång

Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0