Så duktig !

idag när jag red alltså.. skrittade först - som vanligt haha. men redan då kände jag hur fräsch han var, han längde otroligt bra! sen skulle jag trava och då började han självklart studsa och slå upp huvudet lite, men han lugnade ner sig.

sen vände jag hem igen och skulle ta en galopp, jag kortade tyglarna så att jag kunde ha en mjuk avslappnad hand framför sadeln istälelt för att spänna mig och dra bak dom, då började han som vanligt sticka iväg osv, men då bröt jag av, sen tog jag en till galopp och fy tusan! vilken underbar ponny! han var världens härligaste.

sen tog jag höger galopp och tror ni inte han är precis lika underbar?! joooo, seriöst, jag smälte typ!
sen travade jag i lite mer form hem en bit och han var kolugn! så himla härlig.

massa morötter till den ponnyn?  jaaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0