Stallleet

sitter i stallet nu. har fixat allt till både Acke och june. En från SORF kommer hit och rider fjordingen i stallet och då ska vi rida ut en lite lång tur i skogen med dom. fast ja.. hon kommer kl 4 och jag åkte hit 10, haha!
men allt är rent och fint nu så jag sitter mest och funderar på vad jag ska göra..

ska väl gå in till mamma snart och äta något innan jag går ut till stallet igen. finns inte mycket alls att säga men jag bjuder på lite pics på mitt stall :)

utanför stallet

logen/lösdrift

lösdrift


logen, en massa hö osv..

stallgången och en massa boxar.

foderrummet.


sadelkammare/fikarum.

bilderna är inte från idag, dom togs i vintras. :)

såhär ser lite ialla fall ut.


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: han tappade den i skogen när vi va ute och red, efter red vi på ridbanan, men de va mjukt så de gick bra en stund ändå.

2011-04-17 @ 17:26:39
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0