Stinas första inägg!

jaa här är mitt första inlägg och jag hatar dom första inläggen lite för mycket. vet aldrig hur jag ska skriva.
men till höger så kan ni ju se lite om mig osv. men nu hade jag tänkt berätta lite om igår och idag.

Igår:
- böt padd till sadeln. sen red jag ut en sväng och det var som att han inte hade något i munnen, han drog, var stark och lyssnade inte. men det var bara att bita ihop och komma hem tillslut.

Idag:
- böt tillbaka till fårskinnspadden. red ut en sväng idag med. gick riktigt bra, han var lyhörd och snäll ponny! finns faktist inte så mycket att säga. haha, men allt berodde trots allt bara på sadeln, han tyckte det var bekvämare med fårskinnspadden.

bjuder på en jätte gammal bild. :)

Stina.

(jag har en logga men ibland funkar det inte att ladda upp bild så ni får överleva såhär ibland.)

Kommentarer
Postat av: s

ahaha älskar erat bloggnamn!!

2011-04-13 @ 19:13:47
URL: http://crystalllight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0