svar

eftersom jag inte får gå in på hennes blogg så svarar jag här! :)



svar: vet du, jag skiter fullständigt i om du tror att jag tar åt mig, för det gör jag absolut inte. Och nej, jag skrev till och med i texten att jag skiter i om du ens läser den! Så nej det var ingenting om att starta ett bråk, jag bråkar inte över internet, jag bråkar irl och det är något jag gärna också undviker. Jo du får gärna skriva att du trivs bättre att blogga med Alva! Det är väll jättebra för dig, och skaffa mig ett eget liv? Haha jag har ett eget liv! Förklara för mig på vilket sätt det är fegt, omoget och patetiskt? För vet du, dina ord biter inte på mig. Och jag fattar inte hur det kan vara lågt?
Du kan INTE säga att du INTE menar mig, för det är ganska klart och tydligt och efter ditt skitsnackande som jag fått höra på så skulle jag absolut aldrig lita på dig! Du får säga vad du vill men det är uppenbart. Jag kastar inte skit, jag har skrivit en förklaring om vad man går in på för personliga grejer, jag har inte skrivit någonting i hopp om uppmärksamhet eller att kasta skit på dig. Du har så dåliga argument så man bara skrattar åt dig, du kan inte ens ha en normal diskussion utan att skriva "omoget, patetiskt, usch, fegt" osv, det visar att du är den ända omogna.
Du får skriva hur många rader du vill om att du tror jag tar åt mig, det är ditt liv och ditt val för jag tar inte åt mig bara för att du skriver det. Visst, blockera mig från Alva's och din blogg, om det nu är problemet! Jag gråter inte för det.
Du är den som inte verkar fatta något, jag skrev i början av inlägget "bryr mig inte om personen som skrev det här under läser eller inte" så det var inte för att starta ett bråk, men om du tar det som det, fine, jag nappar inte på det.
Jag längtar till nästa gång jag ser dig i stallet, då ska du få förklara för mig vad du menar med alla ord som "skaffa ett eget liv, patatisk" osv, men då kniper du antagligen munnen. Spelar ingen roll om du säger att du håller dig undan från mig. Bakom datan är du riktigt tuff medans du irl bara vågar blicka.
Det du gör, ligger på lågstadienivån.

 Nej, jag försöker inte starta ett bråk, jag får bara inte vara inne på hennes blogg och du är det såhär jag blir tvungen att svara. Fast hon brydde sig ju inte om jag "hängde ut" henne skrev hon ju, och jag menar inte att hänga ut heller. Bara ett svar, för jag kände migt tvungen att svara på detta då hon skriver så.. konstigt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

du kan inte veta ett jävla skit, om de handlar om dig ellerhur? men nej, jag trodde inte ens du hoppat tre dagar i rad? jag tycker inte att du har skarpa bett, så varför, varför skulle de va om dig haha? en hoppmaskin är knappast brolle, right? ja tycker de är otroligt lågt att anklaga, inget jävla skit handlar om dig. och om du inte tar åt dig, varför gör du en sak som du inte ens har med o göra, till hur stort som helst? fattar inte hur du tänker. å kul för era läsare o läsa eran blogg nu alltså, varför svarar du inte på typ facebook eller så? jag tycker de är sjukt lågt, som att ja skulle gå o anklaga dig för ingenting, patetiskt.

2011-04-15 @ 12:33:15
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Johanna

förresten, ja blickar inte dig i stallet? haha, och ja ja håller mig undan dig för att de blir bäst, ellerhur? men tydligen gör inte du de, du måste ta upp MIN text på MIN och ALVAS blogg, som JAG skrivit INTE riktat mot dig, INTE OK.

2011-04-15 @ 12:34:30
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Johanna

logga in på face då, så svarar jag där.

2011-04-15 @ 12:55:49
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Johanna

eftersom du inte är inne på face så svarar jag här:

1. vad har frida och rida ut med de här o göra om ja får fråga? xd

sen, som ja sa igår, jag SKITER helt fullständigt i om du tror mig/litar på att de inte handlar om dig, vitsen är väl att jag vet ellerhur? sen bryr jag mig inte vad du tror/inte tror. för JAG vet hur de ligger till, och jag kan faktiskt svära på min mammas grav att de inte handlar om dig, när jag skrev de där va inte det riktat mot NÅGON ALLS! okej? för jag har INGEN aning om hur ofta du hoppar, och som sagt tycker inte jag att du har speciellt elaka bett? och jag tycker INTE brolle är någon hoppmaskin. jag skrev att MÅNGA gör så blabla nuför tiden. men jag sa inte att DU gjorde de ellerhur? även om vi inte hade varit osams hade jag skrivit exakt likadant. INTE ETT ORD har med dig och göra, sorry. Så är det, tro mig eller ej, de bryr jag mig inte om. Du får väl gå runt o tro hur du vill. men så här är det :)

2011-04-15 @ 13:01:41
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag har svarat på face i meddelanden nu

2011-04-15 @ 14:00:58
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0