uteritt

red ut med Acke idag och busig som jag är så hittade jag traktor spår upp i skogen jag jag provade rida där. haha fett läskigt när det typ var ''stup'' som man inte såg för de var täkta med grenar osv! men det gick bra, men sen tog det liksom stopp och då orkade jag inte klättra runt mer så då vände jag hem.

vi var sams den mesta delen utav uteritten, vart lite irriterad på honom när jag skulle bryta av från galopp bara. han förstår nämligen inte ordet skritt på åkrar, och då kan det på lite väääl fort.

och innan jag red borstade jag honom i 30 minuter haha, helt sjukt hur många kilo päls han tappade! hans peace märke på rumpan försvinner mer och mer för varje dag.. :( synd för det är grymt tufft, och alla kommentarer vi har fått för det där märket är ju helt..... x)
min dressyrtränare igår när hon kollade igenom honom innan jag red bara ''och ja ni gör med peace också ser jag.. ;)''

haha, AWESOME :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0