sådär

Nu har min kompis åkt så nu passar jag på att blogga innan jag ska dra igen. I Lördags red jag ut, eller ja jag skrittade ut en bit barbacka, på novabett och utan nosgrimma. Det gick jättebra, var nära på att ramla av en gång då vi skulle trava upp för en backe, men det blev automatiskt galopp och det flög upp en fågel ur en gran så han kastade sig osv och ja haha. Men jag satt kvar! Vet inte när filmerna från fredags kommer upp då dom finns på en annan data, men de kommer upp!
-
Sen var det ju "städdag" i stallet i lördags, jag kunde inte göra så mycket med tanke på armen. Men nu är iallafall hagarna fräscha osv :)
Lite bilder från i lördags kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0